Rehabilitacja Bobath

Certyfikowany fizjoterapeuta metody NTD-Bobath, upoważnienie do samodzielnego prowadzenia rehabilitacji neurorozwojowej

Rehabilitacja Bobath
Bobath

Terapia wg koncepcji Mulligana

Leczenie fizjoterapeutyczne urazów szkieletowo-mięśniowych według koncepcji Briana Mulligana

Muligan Concept
Muligan

Leczenie rekonstrukcyjne

Metody diagnozowania z uwzględnieniem szeroko pojętej rehabilitacji w celu zmniejszenia objawów bólowych

Leczenie rekonstrukcyjne

Plastry Kinesiology Taping

Metoda terapeutyczna polegająca na oklejaniu wybranych fragmentów ciała plastrami o specjalnej strukturze

Kinesionlogy tapping
Kinesiology tapping

Rehabilitacja dzieci
i niemowląt

Certyfikowany Terapeuta Metody NDT-Bobath

mgr rehabiltacji ruchowej Katarzyna Hofbauer

Od kilkunastu lat z wielką pasją poświęcam się rehabilitacji niemowląt i dzieci z zaburzeniami neurologicznymi, przedwcześnie urodzonymi, z wadami genetycznymi oraz chorobami nerwowo-mięśniowymi.
Jako pracownik AWF Wrocław, prowadzę zajęcia oraz praktyki zawodowe ze studentami Wydziału Fizjoterapii. Pracując od piętnastu lat w zawodzie rehabilitanta w Dolnośląskim Centrum Pediatrycznym im. J. Korczaka we Wrocławiu, zdobyłam wiedzę i doświadczenie niezbędną do prowadzenia profesjonalnej rehabilitacji małych pacjentów. Jednak w dalszym ciągu z pasją podnoszę swoje kwalifikacje, uczestnicząc w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych, tak aby jak najlepiej pomagać dzieciom i ich rodzicom. Uzyskałam międzynarodowe certyfikaty metody NDT-Bobath EBTA, Kinesiology Taping, a także terapii manualnej wg koncepcji Mulligana. Uczestniczę w szkoleniach i konferencjach naukowych, m.in. Wczesna Interwencja dla dzieci z Zaburzeniami Ośrodkowej Koordynacji Ruchowej.

Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzaniem stosunku człowieka do człowieka
- Jan Paweł II

Rehabilitacja dzieci metodą Bobath Plastrowanie - kinesiotaping K-Active Terapia ruchowa wg Muligana Leczenie rekonstrukcyjne